Edna vuorbbe ávvudallamij! - Gratulerer med jubiluem!

Hábmera suohkan vuorbev sávvá Árran -julevsáme guovdástjij 25-jage ávvudallamij!
Hamarøy kommune gratulerer Árran Lulesamisk senter med 25-årsjubileumet!
Dallutjis gå guovdásj ásaduváj, de le udnátjij barggosajijs lassánam gitta 45 bargge rádjáj. Dát le edna lassánibme ja gávnas histåvrrå gå sáhka le máhtukvuoda barggosajijs smávvabájkijn. Árran le aj stuorámus sáme institusjåvnnå Finnmárko ålggolin.
Siden etableringen har senteret vokst fra én ansatt til å bli arbeidsplass for over 45 personer i dag. Det er en formidabel vekst og en suksesshistorie for etablering av kompetansearbeidsplasser i distriktene. Árran er også den største samiske institusjonen utenfor Finnmark.
Sist oppdatert
