13. mai 2020, 20.00

Avspark: Destinasjon Hamarøy - Álgadibme: Mannomåhkke Hábmer

Hamarøy kommune og Hamsunsenteret inviterer til to videomøter i reiselivets tegn. Opprinnelig skulle arrangementet holdes på Arctic Salmon Center i mars - men ble utstatt pga. pandemien.

Nå arrangerer vi et digitalt mini-avspark hvor det viktigste er framlegget av rapporten "Sammen om et attraktivt Hamarøy". Rapporten er resultatet av ideverkstedene som ble arrangert på tampen av 2019, sammen med Daniel Byströms besøk på ulike steder i kommunen vår.

Vi deler arrangementet i to: én time onsdag 6. mai kl. 20, og én time onsdag 13. mai kl. 20. Fullt program kommer snart, men første videomøte vil primært være presentasjoner, mens i det andre vil poenget være å få innspill fra reiselivsnæringen om veien videre.

Videomøtet vil foregå her. Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Velkommen!

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?
Fant du det du var på jakt etter?