Treningssenteret i jula

Har du lyst til å trene i jula, men trenger å fornye ditt medlemskort? Treningssenteret på Oppeid er betjent til og med torsdag 22. desember kl. 18.00-21.00. Treningssenteret er ikke betjent i romjula (uke 52).
Medlemmer over 18 år med treningskort har tilgang til treningssenteret mandag-søndag kl. 05.00-24.00.
Medlemmer mellom 16-17 år har anledning til å bruke treningssenteret fra kl. 08.00 til kl. 21.00 mandag-torsdag, og fredag kl. 08.00-15.30. De har mulighet til å trene utenom oppgitte tidspunkt sammen med et medlem over 18 år, med avtale med treningssenteret.
Sist oppdatert
