Treningssenteret i jula

Har du lyst til å trene i jula, men trenger å fornye ditt medlemskort? Treningssenteret på Oppeid er betjent til og med torsdag 22. desember kl. 18.00-21.00. Treningssenteret er ikke betjent i romjula (uke 52). 

Medlemmer over 18 år med treningskort har tilgang til treningssenteret mandag-søndag kl. 05.00-24.00.

Medlemmer mellom 16-17 år har anledning til å bruke treningssenteret fra kl. 08.00 til kl. 21.00 mandag-torsdag, og fredag kl. 08.00-15.30. De har mulighet til å trene utenom oppgitte tidspunkt sammen med et medlem over 18 år, med avtale med treningssenteret.

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?
Fant du det du var på jakt etter?