Luciatog på Hamarøy bygdeheim

På fredag 13. desember var de eldste barna i Marielund barnehage på besøk hos sykehjemmet og bosenteret på Oppeid for å gå i Luciatog. En koselig stund for både små og store.

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?
Fant du det du var på jakt etter?