Brunt vann i ledningsnett

Hamarøy kommune har fått tilbakemelding om brunt vann med partikler hos brukere på Tranøy vannverk. Varme har ført til høyt forbruk av vann. Det vil oppstå at rørslam løsner på grunn av høyt vanntrykk/vanngjennomstrømning i rørene. Det er ikke farlig å bruke vann.

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?
Fant du det du var på jakt etter?