Skoleløpet på Oppeid skole for Barnekreftforeningen
Fredag 29. mai kl. 12:30 skal alle elever på Oppeid skole delta i et skoleløpet. Elevrådet har besluttet at også i år går inntekten til Barnekreftforeningen. Voksenopplæringen deltar med frukt servering og kos.
I fjor tross regn og surt vær var alle deltagerne på Oppeid skole strålende fornøyd med skoleløpet, som innbrakte over kr 40 000.
Til sammen ble det løpt 1337 runder på 200 m. Samlet distanse var på 267400 m. Det gir en runde-sum på kr 26,47 pr runde.
Team Rynkeby Skoleløpet er et mosjons- og veldedighetsløp hvor skoleelever fra Norge, Sverige, Danmark, Tyskland og Finland løper til inntekt for barn med alvorlige sykdommer.
Sist oppdatert
Forstørr bildetSkoleløpet på Oppeid skole.
