Om undersøkelsen

Ved å delta i undersøkelsen, gir du verdifull innsikt som hjelper kommunen å forstå hvilke områder av legetjenesten som fungerer bra og hvilke som trenger forbedring. Dine erfaringer kan bidra til at tjenester som legetimebestilling, tilgjengelighet og kvalitet på legehjelpen, tilpasses bedre til innbyggernes behov. Jo flere som deltar, desto bedre grunnlag får kommunen for å ta riktige beslutninger som kommer hele lokalsamfunnet til gode. Det er viktig for oss å få så mange svar som mulig.

-Hamarøy kommune ønsker ha fokus på «Hva er viktig for deg?» i utviklingen av legetjenesten, sier Dejan Zinajic, enhetsleder Familie og Helse. -På lik linje med medarbeidere, er innbyggerne viktige samarbeidspartnere i denne prosessen. Vi ønsker alle tilbakemeldinger som kommer velkommen, og at disse brukes til kontinuerlig forbedring, legger han til.

Hvordan å delta

Elektronisk brukerundersøkelse består av et spørreskjema som skal fange opp pasienters erfaringer i møte med legetjenesten.

Du får lenken til undersøkelsen på sms. OBS! Sms blir tilendt fra avsendernummer 0. Klikk på lenken og svar på spørsmålene. Det er frivillig å delta, men vi håper du tar deg tid til å svare. Det tar ca. 7 minutter å fylle ut spørreskjemaet.

Personvern

Ved å svare samtykker du samtidig i å delta i undersøkelsen. Alle opplysninger vil bli behandlet konfidensielt, og vil verken direkte eller indirekte kunne koples til enkeltpersoner. Du kan når som helst avbryte undersøkelsen hvis du ønsker det.

Har du spørsmål?

Ta kontakt med Dejan Zinajic, enhetsleder Familie og Helse
Tlf: 40983400
E-post: dejan.zinajic@hamaroy.kommune.no